.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حفظ كرامت مسافران، يكي از شاخص هاي توسعه گردشگري

معاون صنايع دستي و ناظر عالي ستاد تسهيلات سفر كشور، امروز در ملاقات با استاندار مازندران، ضمن تشكر از تلاش هاي بسيار ارزنده ستاد تسهيلات سفر استان و استاندار محترم به عنوان رئيس ستاد، رشد شاخص هاي توسعه گردشگري را در استان، كاملاً مشهود و قابل تقدير ارزيابي كرد و افزود: در بازديدهايي كه تا كنون از شهرستان هاي غرب داشته ام وضعيت پذيرش مسافر و ارائه خدمات به هموطنان و مسافران عزيز نوروزي بسيار خوب بنظر رسيده است وضعيت نظافت در استان بسيار خوب و در امر جمع آوري زباله واقعاً انقلابي در استان صورت گرفته است كه نشان از همكاري بسيار خوب دستگاههاي استان دارد. همچنين حضور و همكاري نيروي انتظامي بسيار خوب و فعال بوده است.

به گزارش شمال نيوز، وي افزود: از آموزش و پرورش مازندران انتظار داريم با توجه به استقبال براي اسكان و پذيرش مسافران در مدارس در خدمت رساني بهتر به گردشگران توجه بيشتر نمايند.

. ناظر عالي ستاد تسهيلات سفر كشور همچنين گفت: ورود اين تعداد گردشگر به استان مازندران حقيقتاً منحصر به فرد است و نمي توان اين امر را با نگاه استاني مديريت كرد و. بايد خون گردشگري در استان مازندران با نگاه ملي رصد شود و در حوزه تخصيص اعتبار به اين استان نيز بايد جمعيت شناور استان در نظر گرفته شود.

وي اشاره كرد: امروزه يكي از شاخص هاي اصلي توسعه گردشگري حفظ كرامت مسافران است و مسافرين به كيفيت خدمات ارائه شده اهميت زيادي مي دهند لذا بايد اين موضوع دقيقاً تحت نظارت مسئولان استاني باشد. ايشان ضمن تشكر از همه دستگاههاي اجرايي استان به تأكيدات مقام معظم رهبري در خصوص توجه جدي به حوزه صنايع دستي اشاره كرده و افزود: با توجه به اهميت صنايع دستي در ايجاد اشتغال پايدار لازم است راه اندازي بازارچه هاي صنايع دستي در استان مورد اهتمام و توجه جديد مسئولان قرار گيرد.

آقاي مهندس طاهايي استاندار محترم مازندران نيز ضمن خوش آمد گويي و اظهار مسرت از حضور ناظر عالي ستاد در اين استان ابراز اميدواري كرد استان مازندران در زمينه شاخص هاي توسعه گردشگري و خدمت رساني به مسافران واجد معيارها و استانداردهاي لازم ارزيابي شود ايشان فقدان زير ساختهاي كافي در استان را خصوصاً در حوزه جاده اي، حمل و نقل از مشكلات عمده برشمرده و ابراز اميدواري كردند با توجه جدي مسئولان اين معضل رفع گردد.

استاندار با توجه به اهميت آموزش به شاغلان حوزه گردشگري در ارتقاي كيفيت خدمات ارائه شده پيشنهاد كردند سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور در اين موضوع بيش از پيش سرمايه گذاري نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.532 seconds.